10 Şubat 2013 Pazar


Dünyalar güzeli sevgilinize en az onun kadar güzel, en az onun kadar tatlı bir hediye vermek istemez misiniz? Cevabınız evet ise, Seni Herşeyden Çok Seviyorum Aşk Kulesi tam aradığınız hediye olabilir.

Sevgililer Günü denince benim aklıma kalp, çikolata, güzel sözler ve kırmızı renk gelir. Bunların hepsinin bir arada olduğu bir hediye düşünün, sizce böyle bir hediyeye hayır diyebilecek yada bunun karşısında mutlu olmayacak bir bayan var mıdır? Bence yoktur!

Seni Herşeyden Çok Seviyorum Aşk Kulesi insanı çok mutlu eden orjinal bir hediyedir. 4 adet kalp şeklinde kutudan oluşuyor. Kutuların üzerinde küçükten büyüğe SENİ, HERŞEYDEN, ÇOK, SEVİYORUM yazmaktadır.


1.Kutu 8x9x4 cm boyutlarında olup içerisinde renkli draje çikolata,
2.Kutu 9x11x4 cm boyutlarında olup içerisinde 8 adet kalp şeklinde çikolata,
3.Kutu 11x13x5 cm boyutlarında olup içerisinde 20 adet üzerinde "Seni Seviyorum" yazan aşk çikolatası,
4.Kutu 15x17x6 cm boyutlarında olup içerisinde yılın her günü için yani  365 adet sevgi notu bulunmaktadır.


Sevgililer gününde sevgilinizi mutlu edecek en özel hediyelerden biri olan Seni Herşeyden Çok Seviyorum Aşk Kulesi şık paketi ile elinize ulaşmaktadır. Ayrıca bu üründe kargo bedava olmakla birlikte aynı gün kargoya verilmektedir.

Bu ürüne sahip olmak için buraya tıklayıp ürünün sayfasına gidebilirsiniz.

Hediyenizle iyi vakit geçirmenizi dilerim.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

- Copyright © EN ORJİNAL HEDİYE - Sky - Powered by Blogger - Designed by Boran Soysal -